دفتر فنی و مهندسی ریحانی

واردکننده فیوزهای تخصصی 

تلفن ۱: 33992061
تلفن ۲: 33992062
09121238576 دانیل ریحانی
09124388581 رایان ریحانی
واتس آپ : 09204388581
تلگرام: 09201238576
ایمیل: info@drelc.com​​​​​​​

فیوز فراز شاموت فرانسه | فیوز باسمن انگلیس | فیوز سیبا آلمان|فیوز AEG

فیوزها دارای ویژگی های عملکرد منحصر به فردی می باشند.

دارای ویژگی های عملکرد منحصر به فردی مانند:

حفاظت کمینه بهینه
فیوزها جریانهای کوتاه (گسل) را کاهش می دهند که با محدودیت جریان جریان می یابند. بدون نیاز به محاسبات پیچیده اتصال کوتاه و هیچ نگرانی در مورد ارتقاء هزینه های آینده به دلیل گسترش سیستم با افزایش جریان های گسل وجود ندارد. اندازه جمع و جور خود را ارائه می دهد حفاظت از بیش از حد فعلی ارزان قیمت برای بالاترین سطح اتصال کوتاه است.

 

 

 ایمنی
هنگام پاک کردن هر مقدار بیش از حد جریان تا بالاترین سطح اتصال کوتاه، فیوزها گاز، شعله، قوس یا سایر مواد تولید نمی کنند. علاوه بر این، سرعت عملیات در جریان های اتصال کوتاه بالا به طور قابل توجهی خطر ابتلا به فلش در محل گسل را به طور قابل توجهی محدود می کند.

قابلیت اطمینان
بدون جابجایی قطعات به گرد و غبار، روغن یا خوردگی آلوده و آلوده نشدن می شود. اگر خطایی رخ دهد، فیوز بلافاصله به صورت پیش تعیین شده یا هماهنگ با سایر اجزای مدار عمل می کند. علت گسل سپس شناسایی، تصحیح و یک فیوز جدید نصب شده است. جایگزینی فیوز تضمین می کند که حفاظت به حالت اولیۀ یکپارچه بازگردانده می شود. باید تاکید کرد که زمان برای جایگزینی در مقایسه با اصلاح خطا بسیار کوچک است.

هماهنگی ساده
مشخصات استاندارد فیوز و درجه بالایی از محدودیت جریان اطمینان حاصل می کند که هماهنگی ساده و موثر بین فیوز ها و سایر دستگاه ها وجود دارد.
سبد خرید