دفتر فنی و مهندسی ریحانی

واردکننده فیوزهای تخصصی 

تلفن ۱: 33992061
تلفن ۲: 33992062
09121238576 دانیل ریحانی
09124388581 رایان ریحانی
واتس آپ : 09204388581
تلگرام: 09201238576
ایمیل: info@drelc.com​​​​​​​

فیوز فراز شاموت فرانسه | فیوز باسمن انگلیس | فیوز سیبا آلمان|فیوز AEG

مزایای فیوز HRC ، معایب H.R.C فیوز

ساخت و ساز و کارکرد فیوز HRC:
HRC فیوز شامل مواد بسیار مقاوم در برابر حرارت (مانند سرامیک) بدن دارای کلاه های فلزی پایان، که با عنصر حمل نقره جریان نقره جوش داده شده است. فضای داخلی فیوز به طور کامل با یک پودر پر کننده بسته بندی شده است. مواد، که فضای خودی را پر کرده اند، ممکن است گچ پاریس، کوارتز، گچ، سنگ مرمر، گرد و غبار و رسانه های خنک کننده و غیره باشد. به همین دلیل جریان الکتریکی بدون بیش از حد گرم می شود. گرما تولید شده، عنصر ذوب شده نقره را تبخیر می کند. واکنش شیمیایی بین بخار نقره ای و پودر پر کننده در مواد مقاوم در برابر مقاومت بالاست که در خنک کردن قوس در فیوز کمک می کند.

 

 

 
مزایای فیوز HRC:

    این جریان جریان بالا و همچنین جریانهای خطای کم را پاک می کند.
    داشتن عملیات با سرعت بالا
    تبعیض قابل اطمینان را فراهم می کند.
    نیازمند نگهداری نیست
    ارزان تر از سایر مدار قطع دستگاه با رتبه همان.
    اجازه کارایی سازگار
    عملیات Fusing بدون سر و صدا و دود سریع است

معایب H.R.C فیوز:

    پس از هر عملیات، آنها باید جایگزین شوند.
    گرما که توسط قوس تولید می شود ممکن است بر سوئیچ های مربوطه تاثیر بگذارد.

HRC فیوز با دستگاه Tripping:
هنگامی که یک فیوز در طول حالت خطا باعث از بین رفتن دستگاه می شود، باعث قطع کننده مدار می شود. بدن فیوز ساخته شده از مواد سرامیکی با یک کلاه فلزی ثابت در هر انتهای است. آنها توسط مجموعه ای از عناصر فیوز نقره ای متصل می شوند. در یک انتهای یک پینگر وجود دارد که به مکانیزم خروج مدار در شرایط گسل مربوط می شود و باعث می شود که مدار کار کند. پینگر از طریق یک لینک قابل اشتعال و یک سیم تنگستن به انتهای دیگر کلاه وصل شده است.
HRC فیوز با دستگاه خاموش
HRC فیوز با دستگاه خاموش

به عنوان گسل رخ می دهد، اولین عنصر که باید از بین برود، فیوز نقره ای است و جریان به سیم تنگستن منتقل می شود. سفر پیستون به گونه ای تنظیم شده است که در طول شرایط گسل از بدن فیوز خارج نمی شود.
مزایای استفاده از فیوز HRC با دستگاه تریپ:

    در طی فاز تک فاز در یک سیستم سه فاز، پیستونر قطع کننده مدار را می گیرد، که تمام سه فاز را باز می کند، یعنی مانع از عرضه فاز تک فاز می شود.
    اثرات اتصال کوتاه باید در قطع کننده مدار مورد توجه قرار گیرد، که اجازه استفاده از قطع کننده مدار ارزان قیمت را می دهد.
    شکن فریزر قادر است با جریان های کوچک برخورد کند، که از ضرورت جایگزینی فیوز (به استثنای جریان بالا) اجتناب می کند.

فیوزهای ولتاژ پایین H.R.C نیز در ظرفیت 16000A تا 30،000A در 400V در دسترس هستند (همچنین در محدوده 80kA تا 120kA). HRC نیز برای حفاظت در سیستم های توزیع کم ولتاژ در برابر شرایط بیش از حد و اتصال کوتاه استفاده می شود.
انواع فیوز HRC:

    NH Fuse
    نوع دین
    تماس تیغه

    انواع فیوز HRC
        انواع فیوز HRC

NH نوع H.R.C فیوز:
NH فیوز حفاظت اضافه و حفاظت کوتاه را برای ولتاژ کم و متوسط ​​فراهم می کند. آنها حفاظت پشتیبان را به شروعگرهای موتور و تجهیزات دیگر در برابر اتصال کوتاه و بارگذاری ارائه می دهند. آنها سبک وزن با ابعاد جمع و جور هستند.
نوع DIN HRC فیوز:
فیوزهای نوع Din در طیف گسترده ای از جریان های معتبر موجود هستند. فیوز DIN برای اهداف مختلف با ویژگی های آنها در شرایط مختلف دما استفاده می شود. آنها انواع فیوزها برای سطح ولتاژ های مختلف در دسترس هستند و می توانند در حفاظت ترانسفورماتور حتی در مواردی که هیچ حفاظت ثانویه یا حفاظت LV (Low Voltage) وجود ندارد استفاده شود. آنها توانایی پاکسازی عالی ایده آل در برابر جریان با عملکرد مدار کوتاه دارند. استفاده های دیگر و استفاده از فیوزهای DIN در تابلوهای برق، معادن، ترانسفورماتورها و فیدر های جداگانه هوا و گاز است.
نوع تیغه HRC فیوز:
این نوع فیوزها (همچنین به عنوان بوش یا بطری های پلاگین شناخته می شود) در بدن پلاستیکی و دو کلاه فلز قرار دارد که در سوکت قرار می گیرند. اغلب آنها در اتومبیل برای سیم کشی و حفاظت از اتصال کوتاه استفاده می شود. آنها سبک وزن هستند. این شامل جریان قطع کم است. آنها همچنین برای اتصال کوتاه و حفاظت پشتیبان موتور استفاده می شود. آنها در اندازه ها و اشکال مختلف با ظرفیت رتبه بندی فعلی متفاوت هستند که در بالای صفحه چاپ می شوند.
استفاده از فیوزهای H.R.C:

    مورد استفاده برای حفاظت از ترانسفورماتور، موتور و خودرو، و غیره
    همچنین در موتورهای stator استفاده می شود
    حفاظت پشتیبان گیری

چند کلمه:
پس از بررسی مزایا و معایب هیزم های H.R.C برای نصب ولتاژ کم، که می تواند به آسانی جایگزین شود. آنها با بهره برداری سریع از مدار کوتاه و حفاظت فعلی عمل می کنند. آنها همچنین ثبات را در توزیع قدرت صنعتی و حفاظت نیمه هادی فراهم می کنند. هر یک از فیوزها و یک سوئیچ مدار مکمل یکدیگر در یک سیستم ولتاژ پایین است. آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرند تا حفاظت پشتیبان را به قطع کننده مدار با ظرفیت شکستن بالا ببرند.
سبد خرید